11.12.13


acabo de tenir un déja-vu mega bèstia
ha durat uns vint segons!
mentre programava el codi de la web
escrivint, anava pensat...
osti! això ja ho he fet, i arà tindré el problema de l’espai
i ara em parla algú
i li responc exactament això!
i li dic que tinc un déja-vu...
a més estic a la cuina, i mai hi sóc!

de totes maneres...
mai els déja-vus arriben a ser tan cíclics com per re-enganxar-se
i formar una espiral infinita sense sortida
on acabéssim encallats en el nostre pensament unes mil•lèsimes de segon avançats
veient i processant el què passa abans de veure-ho o fer-ho pròpiament

i avui m’he tret un pes de sobre
un pes lleuger com pot ser una carta
que no és un pes
però és una responsabilitat!
respondre quan tocava m’hauria estalviat moltes tardes
de remordiments
però el destí ha volgut que aquella carta enviada el 10.12.11
es respongués el 11.12.13... així de bonic!


imatge: barricas nuevas de roble francés
sona: em dones fooorça!
activitat alterna: webidiomes

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada